Klaipėdos Pauliaus Lindenau mokymo centro taryba (kolegialaus valdymo organo) yra aukščiausia mokyklos savivaldos institucija, telkianti partnerius, pedagogus, moksleivių atstovus ir siekianti, kad centre būtų užtikrinamas kokybiškas, skaidrus ugdymo procesas, atitinkantis rinkos poreikius ir besimokančiųjų lūkesčius.
Taryba susideda iš 9 deleguotų narių. Ją sudaro:
- 1 profesinio mokymo įstaigos mokinių atstovas;
- 1 profesinio mokymo įstaigos mokytojų atstovas;
- 1 profesinio mokymo įstaigos kitų darbuotojų atstovas;
- 1 LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos atstovas;
- 4 socialinių partnerių 2 atstovai;
- 1 regionų tarybos atstovas.
Tarybos funkcijos:
- koordinuoja vidinės profesinio mokymo kokybės užtikrinimo sistemos įgyvendinimą;
- svarsto Įstaigos direktoriaus teikiamus Įstaigos struktūros pertvarkos planus ir teikia
- siūlymus Įstaigos savininkui (visuotiniam dalininkų susirinkimui);
- nustato Įstaigos darbuotojų (išskyrus direktorių) atrankos ir metinės veiklos vertinimo principus;
- nustato bendrą mokymosi vietų skaičių, atsižvelgdama į galimybes užtikrinti
- profesinio mokymo kokybę, ir apie tai informuoja Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją;
- svarsto Įstaigos direktoriaus pateiktą Įstaigos metinę pajamų ir išlaidų sąmatą ir tvirtina šios sąmatos įvykdymo ataskaitą;
- iki kiekvienų metų kovo 1 dienos įvertina ir teikia siūlymus Įstaigos visuotiniam dalininkų susirinkimui dėl Įstaigos direktoriaus pateiktos Įstaigos metinės veiklos ataskaitos;
- savo sprendimus skelbia viešai Įstaigos interneto svetainėje ir apie savo sprendimus informuoja visuotinį dalininkų susirinkimą;
- atlieka kitas funkcijas, nustatytas kituose teisės aktuose ir Įstatuose.